Publicaciones y Voces de los integrantes de SILEX

Publicaciones por parte de los estudiantes:

 

Nombre de los estudiantes

Publicaciones realizadas

Elio Jesús Cruz Rondón

Leidy Fernanda Velasco Vera

2016: Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course: A Case Study. Https://doi.org/10.15446/profile.v18n2.52813

Karen Johana Garay Alquichire

La lecture critique pour développer les processus cognitifs chez des étudiants universitaires de FLE niveau B2, une étude qualitative. https://doi.org/10.15446/male.n10.55226

Sergio Andrés Suárez Flórez

Edwin Arley Basto Basto

2017: Identifying Pre-Service Teachers’ Beliefs About Teaching EFL and Their Potential Changes. Https://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/view/59675  

Ximena Rocío Contreras-Espinosa

Karen Michell Villamizar-Mantilla

2021: Understanding Basic English Users’ Classroom Interaction: A Case Study. https://doi.org/10.19183/how.28.1.577

Estefanía Durán

Katherin García

2021: Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses. https://doi.org/10.15446/profile.v23n1.85931

Sara Bata

Cristal Castro

2021: English as a Foreign Language Students’ Emotional Intelligence Management When Taking Speaking Exams. https://doi.org/10.15446/profile.v23n2.88378

Daniela Garcia Vasquez

Paula Suarez Saavedra

Diana Carolina Rozo Becerra

2021: La construccion de las competencias profesionales del profesorado de la Universidad de Pamplona. http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/shimmering/article/view/2100

 

 

Voces de diferentes estudiantes sobre sus experiencias en ponencias:

 

 

Nombre de los estudiantes

 

 

Recurso

 

 

Katherine García, egresada, ponente internacional y publicación de artículo.

 

 

https://drive.google.com/file/d/1UEvhSswD2mCA48INDRM41QMTs7gqF_VE/view?usp=drivesdk

 

 

Karina Suárez, ponente internacional.

 

 

https://drive.google.com/file/d/1Ts840rQnNjwocAmgEgYrjrAgcqShosYW/view?usp=drivesdk

 

 

Diego Cruz, ponente en congreso nacional.

 

 

https://drive.google.com/file/d/1UDxZc3Qcd03Dgk1RyhfXkcY2P6g2XFoh/view?usp=drivesdk

 

 

Linda Lucía Méndez Castillo (auxiliar de investigación-2020)

 

 

https://drive.google.com/file/d/1n7AN_mvIFpfvJew11CLACkmvlLYpaTVh/view?usp=drivesdk

 

 

Sergio Suárez (auxiliar de investigación / Publicación de artículo-2016)

 

 

https://drive.google.com/file/d/1Sv56tyof7in9F88sRNagj7TegjOZw5ah/view?usp=drivesdk

 


Nombre de los estudiantes

Publicaciones realizadas

Elio Jesús Cruz Rondón

Leidy Fernanda Velasco Vera

2016: Understanding the Role of Teaching Materials in a Beginners’ Level English as a Foreign Language Course: A Case Study. Https://doi.org/10.15446/profile.v18n2.52813

Karen Johana Garay Alquichire

La lecture critique pour développer les processus cognitifs chez des étudiants universitaires de FLE niveau B2, une étude qualitative. https://doi.org/10.15446/male.n10.55226

Sergio Andrés Suárez Flórez

Edwin Arley Basto Basto

2017: Identifying Pre-Service Teachers’ Beliefs About Teaching EFL and Their Potential Changes. Https://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/article/view/59675  

Ximena Rocío Contreras-Espinosa

Karen Michell Villamizar-Mantilla

2021: Understanding Basic English Users’ Classroom Interaction: A Case Study. https://doi.org/10.19183/how.28.1.577

Estefanía Durán

Katherin García

2021: Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses. https://doi.org/10.15446/profile.v23n1.85931

Sara Bata

Cristal Castro

2021: English as a Foreign Language Students’ Emotional Intelligence Management When Taking Speaking Exams. https://doi.org/10.15446/profile.v23n2.88378

Daniela Garcia Vasquez

Paula Suarez Saavedra

Diana Carolina Rozo Becerra

2021: La construccion de las competencias profesionales del profesorado de la Universidad de Pamplona. http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/shimmering/article/view/2100